Διαβάστε την επιστολή που έγραφε ο πάτερ Βασίλειος για την Μακεδονία μας !!!

Την επιστολή αυτή ο πάτερ Βασίλειος Γκανας, ο αγαπητός ιερέας του χωριού μας, την έγραψε 1 Φεβρουαρίου 2018 μετά από μια δημοσίευση στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ που είχε την φωτογραφία του και τρεις ημέρες από το μεγάλο συλλαλητήριο στην Αθήνα στις 4 του ίδιου μήνα για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ !!!
Την επιστολή αυτή μου την εμπιστεύτηκε ο πάτερ Βασίλειος και μου ζήτησε με βαθιά θλίψη που δεν μπορούσε να ακολουθήσει αυτή την φορά όπως είχε κάνει δυναμικά στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, να την διαβάσω στο λεωφορείο με το οποίο πηγαίναμε στην Αθήνα. 
"Μπορεί σωματικά να μην μπορώ να έρθω αλλά η ψυχή μου και η καρδιά μου θα είναι μαζί σας" μου είχε πει με λύπη !!!
Τώρα σχεδόν ένα μήνα μετά το συλλαλητήριο της Αθήνας νομίζω πως πρέπει να δημοσιευθεί για να την διαβάσετε όλοι !!!
Μακάρι όλοι οι ιερείς μας να έχουν αυτή την ιερή φλόγα και την αγάπη του πάτερ μας για την Ελλάδα και την Μακεδονία μας.
Ακολουθεί η επιστολή. Διαβάστε την πατώντας επάνω στις εικόνες για να μεγαλώσουν: 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γαλίανα ή Γαλίαινα (Galyan Maçka) !!!

Τσιμερά (Μούζενας)-Atalar