Τα δίστιχα και τα τραγούδια του παππού !!! (βίντεο)

Ο παππούς μου, Χρυσανθόπουλος Κωνσταντίνος του Παναγιώτη, είναι ο άνθρωπος που με έκανε να αγαπήσω την Δημοτική μουσική και να αγαπώ να ακούω ιστορίες από τους παλιούς. Και τα δύο τα θεωρώ θησαυρούς για την ζωή μου !!!
Από μικρή τον ακούω να τραγουδάει στο χωράφι, στον μπαξέ, ακόμα κ μόνο του τον έχω δει να κάθετε και να λέει τραγούδια που δεν τα είχα ακούσει άλλη φορά, δημοτικά, ρεμπέτικα, ποντιακά. 

Μου είχε πει ότι όταν ήταν στον Στρατό και έκανε κάποια δουλειά πάντα τραγουδούσε. Εκεί τον άκουσε μια μέρα και ο λοχαγός του και τον κάλεσε το ίδιο βράδυ στην λέσχη Αξιωματικών να τραγουδήσει, στο Καρπενήσι. 
Ντροπαλός, συνεσταλμένος πήγε και το πρώτο τραγούδι που είπε ήταν η "Δασκάλα"
"Ήπια και δυο ποτηράκια κρασί πήρα θάρρος και τραγούδησα. Χαλασμός έγινε" μου είπε.
Αυτό ήταν, από τότε και όσο υπηρετούσε, ο Στρατός και ο Λοχαγός τους, τον είχε δεδομένο ότι θα τραγουδούσε στις χοροεσπερίδες του. Μάλιστα, όπως μου είπε του είχαν προτείνει να κατέβει στην Αθήνα για δίσκο αλλά αρνήθηκε λέγοντας πως πίσω έχει οικογένεια και παιδιά που πρέπει να μεγαλώσει και έτσι γυρίζοντας πίσω τραγουδούσε πλέον με την παρέα του στο χωριό και όποτε άλλοτε είχε ευκαιρία.

Από μικρή λοιπόν και το κάνω και σήμερα, ομολογώ όχι συχνά πλέον, κάθομαι και τον ακούω, "Παππού πες κι άλλο, πες μου ιστορίες" του λέω. Γελάει και μου λέει "Ελα βρε παπίτα (έτσι με φωνάζει από μωρό) δεν έχω φωνή άλλο" και σε λίγο τον ακούς και αρχίζει το τραγούδι του !!!
Η φωνή τώρα έχει σπάσει, κουράζεται εύκολα λόγω ηλικίας, μα σαν ξεκινά να τραγουδά δεν σταματάει, το νιώθει. 
Αυτός είναι ο παππούλας μου, ακούστε τον !!!

Αν έχετε και εσείς μια ιστορία απο τον παππού σας ή την γιαγιά σας γράψτε την και στείλτε να την δημοσιεύσω. 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γαλίανα ή Γαλίαινα (Galyan Maçka) !!!

Διαβάστε την επιστολή που έγραφε ο πάτερ Βασίλειος για την Μακεδονία μας !!!

Τσιμερά (Μούζενας)-Atalar